Artykuły

Strona 1 z 53

Integracja rozwiązań IT sposobem na przetrwanie kryzysu i szansą na sukces przedsiębiorstwa

Optima Partners

Przyspieszenie obiegu informacji, racjonalizacja kosztów i zwiększenie efektywności wykorzystania zasobów to tylko niektóre korzyści wynikające z integracji systemów IT w firmach. Zataczający coraz szersze kręgi kryzys gospodarczy może być dla firm impulsem do wdrożenia rozwiązań, które oprócz tego, że pozwolą ograniczyć koszty kadrowo-płacowe nawet o 30 procent, mogą także zwiększyć – średnio o połowę – płynność procesów biznesowych, poprawiając tym samym konkurencyjność przedsiębiorstw na rynku.

Nowe możliwości przed cyberprzestępcami

Trend Micro

Raport firmy Trend Micro dotyczący zagrożeń oczekiwanych w 2010 r.: wirtualizacja, przetwarzanie poza siecią lokalną (cloud-computing) oraz zmiany w infrastrukturze internetowej otwierają przed cyberprzestępcami nowe możliwości.

Idąc po kredyt do banku musisz kupić kota w worku

Alertfinansowy.pl Sp. z o.o.

AlertFinansowy.pl sprawdził w kilkunastu najpopularniejszych bankach jak wygląda prawdziwa obsługa klienta. W 81% sprawdzanych oddziałach banków nie udzielono szczegółowej informacji o kredycie gotówkowym, pracowników banków nie interesowało też czy zrozumieliśmy ich wyjaśnienia.

DiS nadal pozytywnie ocenia rynek IT w sektorze MŚP

Biuro badawczo-analityczne DiS

W 2008 roku na polskim rynku oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) działało około 200 firm producentów. Jego wartość rosła zarówno w sektorze małych, jak i średnich przedsiębiorstw, przekraczając po raz pierwszy wartość 100 mln EUR. Jednak nad tym rynkiem zaczęły się także zbierać chmury. Ale burzy z nich jeszcze wtedy nie było. Dopiero mijający rok 2009, w prognozach DiS, będzie wyglądał nieco gorzej.

Niska jakość obsługi klienta powoduje straty w wysokości 338,5 mld USD rocznie

Genesys Telecommunications Laboratories

Usługi finansowe, telewizyjne, zarówno kablowe jak i satelitarne, oraz telekomunikacyjne są najbardziej narażone na ryzyko strat związane z niskim poziomem obsługi klienta.

Strona: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9